Even gauw gauw

2008-07-09

Even gauw gauw was de oorspronkelijke titel. Had maar weinig tijd. Toen werd ik geroepen dat er een camper tegen de bus was gereden. Om een lang verhaal kort te maken: schade: een kapot achterlicht, in randen: 2000, in euro`s: 180. De zwitserse mensen die in de camper reden wilden eerst onderhands regelen maar toen ze het bedrag hoorden toch maar via de verzekering en dus de politie. Tja, politie in afrika werkt anders dan in Nl. Kan dus wel zo`n 2 uur duren..... Gelukkig was dit onze laatste stop en is het naar Etosha Safari Camp (onze overnachtingsplek) maar 95 km. nog.
Maar wat ik eigenlijk wilde schrijven was dat ik eerder nog wat vergeten was te vertellen. Een paar dagen geleden maakte Tim mij erg verlegen door te zeggen dat hij een opdracht had afgeslagen en 3 weken thuis was geweest om maar met mij te kunnen toeren. Om het nog "erger"  te maken zei hij vervolgens dat hij vond dat iedere chauffeur minstens 1 x met mij zou moeten toeren om te leren hoe het echt moet, samenwerken. Nou ja, rode wangen dus. Toen wij diezelfde middag bij onze lodge voor die nacht aankwamen en ik uit de bus stapte werd er een raam opengegooid en stonden er 2 personeelsleden te swingen en te zingen"Eveline, Eveline, Eveline". Ik ben echt niet verwaand hoor, maar was wel erg geroerd. Brrrrr.
Dan heb ik gisteren nog een voor mij nieuw dier gezien! Een dassie-rat. Prachtig beessie!
Groep is nog steeds helemaal geweldig. Heerlijk! Morgen gaan ze op een open Bedford truck door Etosha national Park gamedriven en ik ga mee!