Kort, kort, kort, dit keer vanuit Windhoek

2008-08-18

Ben ik weer! Gisteren kreeg ik een telefoontje van Hetty (en later van Harry, haar zwager) dat er iets mis ging met haar vlucht. Gelukkig werd alles geregeld en vliegt Hetty nu alleen naar Windhoek (i.p.v. Kaapstad en dan samen met mij naar Windhoek). Vlgns de info zou ze rechtstreeks vanuit Frankfurt naar Windhoek vliegen en om 12.00 aankomen. Vreemd genoeg komt er geen vliegtuig aan om die tijd rechtstreeks vanuit F.furt maar wel vanuit Johannesburg. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze daarin zal zitten (ws is het wel een rechtstreekse verbinding vanuit F.furt, met een tussenstop in Joburg). Ik was hier rond kwart over 9 al en moet zeggen dat het heeeeeeeerlijk is weer Namibische grond onder de voeten te hebben (terwijl het pas 5 dagen geleden is dat ik de laatste keer op Namibische boden stond, hahaha, oneerlijk he?). De dagen in Kaapstad waren errug leuk. Heb er al iets over geschreven volgens mij. Eergisteren heeft Aldo mij van het vliegveld opgehaald, nadat ik "mijn" mensen op het vliegtuig had gezet. Gisteren moest hij werken maar huisgenoot Danie en vriendin Christa waren er wel. Stukje achterop de motor bij Danie gereden en toen naar Karel en Anja (en hun 4 mnd oude dochter (prachtige baby) en natuurlijk honden Mia en Tuffy). Daar lekker gebraaid, waarbij ook Aldo, Christa en nog wat vrienden aanwezig waren. Was erg fijn om daar weer wat tijd door te brengen; ik heb er immers vorig jaar 9 dagen gelogeerd, tussen 2 reizen in! Goed, moet nu nog mijn Tour Eval. Form invullen voor Djoser (kan ik mooi doen terwijl ik op Het wacht) dus stop nu met dit gebabbel.