3. overliggerdag i Liverpool

2017-06-25

I dag skulle der så gøres indkøb, så vi kan klare os i 3-4 dage. Turen gik på gåben til Tesco Megastore i centrum af byen. Laaang tur!! På vejen stoppede vi ved Albert Dock, hvor vi så noget, vi aldrig før har set. En vandscooter gav vandtryk gennem en slange til et udstyr, som en mand havde monteret på fødderne. Han kunne fjernstyre såvel scooter som vandtryk. Vandtrykket kunne så sende ham 10-20 m op i luften, hvor han kunne rotere og ryge op og ned. Nå, men så videre til indkøb. Det kneb med at finde det, men en ældre mand fulgte os et langt stykke hen til forretningen. Meget elskværdigt af ham. Efter vi havde fyldt 4 poser og 2 rygsække, kæmpede vi os hjemad. På vejen et stop til en øl og en gang fisk og chips. Endelig hjemme igen godt over middag var der afslapning, som var hårdt tiltrængt ovenpå byturen. Vejrmelding og planer for i morgen blev det også til. Vejret ser ud til at blive godt, så vi regner med at gå fra Liverpool i morgen ved højvande kl. 13,50. Næst mål er så Menai-strædet.