Ben ik weer!

2009-05-17

Ff snel, snel. Zojuist met Jessica (ons amerikaans filmmeisje) uit eten geweest met Richard, de baas van de lokaal agent. Dat gaat dan als volgt: Anwar, de gids krijgt een telefoontje en zegt vervolgens tegen mij: seven thirty, diner with Richard. Hahaha. Nou ja, was gezellig en nu zitten we op kantoor even te emailen. Ik hoop dat ik vandaag eindelijk om mijn @home kan komen, want dat lukte de vorige keer in Sibu niet... Hoe dan ook: weer een paar geweldige dagen gehad. Dolfijnen gezien (weliswaar ver weg, maar toch), gibbon horen zingen, neushoornvogel zien vliegen, krokodilletejs van eeen week of 2 oud gezien tijdens een nachtelijke boottocht enz. Groep doet het nog steeds geweldig, sfeer zit er erg goed in. Dis wel de reis met de meeste beweging tot nog toe (en het is al mijn 22e, kun je nagaan!). Nee, super allemaal! Volgend jaar maar, naast Afrika natuurlijk, `s even terugkomen hier. Is echt een andere reis: beduidend avontuurlijker, primitiever en meer in de jungle. Gaaf hoor!