Het "gewone" leven

2009-06-09

"Het gewone leven" gaat weer z'n gang. Wat wil zeggen: werken bij Delta Lloyd, bezoekjes afleggen, afspraken maken (én nakomen natuurlijk)... Maar da's allemaal best leuk hoor! Heb me net gerealiseerd dat ik nog maar 10 dagen weer terug ben en over 6 dagen alweer naar Italië ga. En als ik daarvan terugben ga ik alweer 11 dagen later naar Namibië.... Morgen ga ik naar Leiden, Djoser, om met nog 2 reisbegeleiders en de landencoördinator van Djoser de reis voor te bespreken. Het is dus een nieuwe reis (juniorreis,  met gezinnen met kids) en volgens mij doe ik de eerste 2. Heb vanmiddag in de trein het draaiboek zitten doorlezen en heb er REUZE zin in! Wat ik erg leuk vindt is dat het vnl. kamperen is en de truck en crew van Nomad is. Die kom ik normaal gesproken nogal eens tegen daar en ik kijk toch wel met enige afgunst naar die kampeertrucks altijd. Nee, borrel op dit moment van zin om te gaan. Maar zoals gezegd: eerst Italië en daar heb ik ook errug veel zin in! En Hetty: hierbij óók (eindelijk) de foto's! En Antoinette: géén leeuwen in Azië, dus ook geen foto's dit keer.... En Ryo: foto's van Euf in het regenwoud laten ook nog even op zich wachten. Maar wél foto's van Jacky de orang oetan!