Quicky

2009-10-23

Even vlug dus. Was vroeg wakker (meestal, en da's eigenlijk best lekker, even wakker worden bij voorkeur op m'n stoepje). Ga Werner om half 9 wekken, met een kopje koffie. Gisteren de groep naar het vliegveld gebracht. Was wel een beetje een vochtig afscheid.... Bijzondere mensen, bijzondere reis. Gisternamiddag zijn we op de Boozecruise gegaan. Beiden allebei wel een beetje moe en stil, maar 't was wel gezellig. Daarna is Werner onmiddellijk gaan slapen, ik heb nog met een drankje op m'n stoepje gezeten maar lag denk ik ook om half 9 al te slapen. Wel lekker! Vanmiddag de volgende groep ophalen. Zoals altijd weer een beetje spannend! Gemiddelde leeftijd ligt beduidend hoger dan die van de laatste groep; 'k ben weer 1 van de jongsten! 't Is een volle groep, 20 gasten. M'n linkerhand en pink zijn weer helemaal zoals voor de spinnenbeet. Zelfs de verkleuring is zo goed als weg. Hoop binnenkort de foto van hoe e.e.a. er uitzag op het "hoogtepunt|" te kunnen plaatsen. Moet nu stoppen, misschien morgen meer!