Ben er nog, hoor!

2010-01-27

Jambo allemaal! Ben nog alive and kicking! Niet echt in de gelegenheid geweest om te mailen, maar nu dan toch. We zitten in Nyali Beach en eindelijk toegang tot snel internet. Met een beetje mazzel ga ik zo dadelijk zelfs nog wat foto's plaatsen. Alles is wel hier. Heb wederom een heerlijke toer gehad waarbij o.a. het record aantal leeuwen tijdens 1 reis EN het record aantal leeuwen op 1 dag zijn verbroken. Vorig jaar februari heb ik 29 leeuwen tijdens een reis gezien, dit keer 30, waarvan op 1 dag 25 stuks verschillende leeuwen! Daaronder ook de troep die ik tijdens de reis met Dada, Suus en No heb gezien. Toen hebben we er 17 geteld, dit keer heel duidelijk 18. Prachtig! Geen luipaard dit keer, maar wel een cheetah. Liep in het gras en ging vervolgens op een rots zitten om voor ons te poseren. Geweldig! Verder ook nog 4 x de paring tussen leeuw en leeuwin gezien. Had ik tot zover nog maar 1 maal mogen aanschouwen en wel in 2006.... Reis is prima verlopen en de groep heeft genoten. Voor sommigen is het genieten hier bij het zwembad, anderen moeten even wennen aan het feit dat we niet midden in de natuur zitten en aan de luxe hier. Ikzelf hoor een beetje bij de laatste groep.... Ga m'n boek uitlezen, beetje kletsen met "mijn" mensen enzovoort.

Had ik overigens al geschreven over mijn stadion-avontuur met Tom, 2 1/2 week geleden? 'k Geloof het wel, maar zo niet laat het me maar even weten. Tom afgelopen maandagmiddag ook nog even gezien, heeeeel fijn, 't is een bijzonder iemand. Maar ook Raymond was super tijdens de reis. Zondagavond hebben we met z'n allen bij de Carnivoor gegeten waarbij ook Raymond was uitgenodigd en dus aanwezig was. Gezellig. Raymond vond het erg moeilijk om afscheid van ons te nemen, en dat was wederzijds. Kregen zelfs al een smsje van hem dat hij ons toch wel erg miste.... Ik vond het zowel met Tom als Raymond eerlijk gezegd ook wel lastig maar heb altijd nog de troostende gedachte dat ik hier vast wel terugkom en mijn beide Keniaanse broers dan zal zien! Goed, ik zit al veel te lang hier in het businesscentre om mijn mails te lezen enz. en het is hier koud..... Buiten is het lekker, zij het wat vochtig, warm dus ik stop. Wel nog ff proberen om foto's te plaatsen.... Liefs!