Jogjakarta

2010-05-20

Gisterebn aangekomen in Jogjakarta. Alles gaat nog steeds prima! We zitten inmiddels op dag 13 en het punt van reizigersvermoeidheid is voorbij, voorzover dat uberhaupt heeft gespeeld. Tussentijdse evaluatie was zeer vleiend voor mij, voor de bus hier op Java wat minder, maar dat klopt ook. In Pangandaran heb ik collega Emile ontmoet. Een van de Djoserexperts als het om Indonesie-reizen gaat. Bijzonder plezierige (en mooie, maar helaas voor ons vrouwen homo) man. Vandaag opnieuw ontmoet en tijdje mee zitten kletsen. Fijn! De groep gaat nog steeds lekker, hier en daar wat buikklachten (ikzelf gelukkig niet) maar de stemming is en blijft goed. Morgen nog lekker een dagje hier en overmorgen richting Malang, daarna Bromovulkaan en dan Bali! Gaat nu we over de helft zijn snel! En Ryo: jij hebt beslist meer dieren gezien tijdens jouw dagje Zwartewater dan ik in anderhalve week Indonesie, hahaha! 'k zit nu in de lobby van het hotel met de laptop van een van mijn gasten (schatje). Maar hou het wel kort want wil zo een biertje aan het zwembad gaan drinken. Tot de volgende keer!