Bali!

2010-05-25

Zo, gisteren op Bali aangekomen na een lange dag... Waren 's morgens al om half 4 opgestaan om naar het uitzichtspunt, waar het weliswaar heel druk was maar ook wel weer heel mooi. En daarna nog helemaal naar Lovina op Bali. Iedereen is blij even te kunnen relaxen, hoewel er toch ook wel weer een aantal dingen gezamenlijk worden ondernomen. Morgen gaan me met het grootste deel van de groep snorkelen, Arthur gaat duiken. 's Avonds een bbq op het strand met Balinese danseres. Dan donderda na de lunch naar Ubud, waar er misschien iets meer werk aan de winkel zal zijn voor mij, maar misschien ook niet. Gisteravond na aankomst hier afscheid genomen van Syarif (bijrijder) en Kusnadi (chauffeur). Syarif sprak gelukkig en beetje engels en was weer net zo'n poepie als Slamed bijvoorbeeld in 2007 en 2006. Maar zowel Syarif als Kusnadi hebben een geweldige inzet laten zien om ons van A naar B naar Lovina te brengen. Het verkeer hier moet je echt aan wennen, hoewel dat voor mij natuurlijk niet meer geldt (blase, he?). Vanochtend een beetje aan het zwembad gelegen (he, wat naar!) zo dadelijk een beetje lunchen, dan weer een beetje aan het zwembad vrees ik. En dan natuurlijk vanavond weer een beetje eten met een biertje. 'k Zit hier onder een prachtig balinees afdakje bij de lobby van het hotel met de laptop van Jeltje. De schat laat iedereen van dat ding gebruik maken. En dat waarderen jullie natuurlijk ook wel erg, he, dat ik dan wat vaker wat van me laat horen... Goed, genoeg jullie de ogen uitgestoken, ik geloof dat ik mijn lunch hoor roepen!