Daar ben ik weer!

2009-11-12

Daar ben ik weer! Gisteren in Kaapstad aangekomen: het weer is niet al te best hier.... Goede voorbereiding voor terugkomst in Nederland, hahaha. gistermiddag (gelukkig was het droog....) kwam Aldo mij halen met de motor (geheel en al onverwacht, die motor dan). Gezellige tijd met hem doorgebracht. Vandaag was het tijd voor Kaap de Goede Hoop. Veel regen gezien, een klein beetje op onze koppen gehad, maar voor 't grootste deel hadden we mazzel elke keer dat we de bus uit gingen! Natuurlijk als afsluiting wijnproeven op Groot Constantia. Straks met een groot deel van de groep lekker uit eten, bij Khaya Nyama, altijd goed! 'k Moet zodadelijk nog de taxis regelen en zit ondertussen enigszins ongeduldig op mijn was te wachten waarvan ik toch bijna zeker meen te weten dat ik heb verzocht om "express-service"...... Ook deze reis is weer lekker verlopen. Aan het eind wat irritatietjes, maar dat heb je so wie so altijd: men is moe. Ikzelf niet overigens, maar vind het wel lekker (als het toch niet anders is) om weer naar huis te gaan. Komt misschien ook wel een beetje door het weer hier: lange broek, fleece en regenjas. Als het dan toch zulk weer is, dan maar in mijn fleece-relax-broek met door mams gebreide sokken aan op mijn eigen rode bank, opnieuw kijkend naar de nieuwe kast EN inmiddels geschilderde kozijnen.... Morgenavond om kwart voor 7 vliegen we als het goed is en ben ik rond negenen volgens mij zaterdag op Schiphol. Goed, 'k moet achter taxi's en wasgoed aan! Doeidoei